15 grudzień, piątek, 2017

Szukaj

A- A A+

Polityka jakości

Ciągłe dążenie do podnoszenia jakości świadczonych usług medycznych skłoniły Wojskową Specjalistyczną Przychodnię Lekarską SP ZOZ w Grudziądzu do wypracowania nowoczesnych metod zarządzania polikliniką, opartych na normach ISO. Wdrożenie systemu zarządzania było procesem bardzo złożonym, wymagającym ogromnego zaangażowania całej kadry przychodni.

Dyrekcja WSPL SP ZOZ podjęła decyzję o wdrożeniu systemu obejmującego wszystkie kliniki, oddziały, zakłady oraz komórki organizacyjne. W lutym 2007 otrzymaliśmy certyfikat jakości:

 

  • ISO 9001:2008Image

 

  1. opracowano Politykę Jakości, Politykę Środowiskową oraz Misję WSPL SP ZOZ,
  2. wyznaczono cele jakościowe oraz cele środowiskowe,
  3. wyznaczono główne działalności szpitala,
  4. wyznaczono liderów procesów,
  5. opracowano dokumentację systemową oraz operacyjną

 

 

 

 Po roku certyfikat ten został potwierdzony. W oparciu o normy ISO WSPL SPZOZ ustanowił odpowiednią do celu Politykę Jakości. W oparciu o przyjętą Politykę Jakości, co roku opracowywane są mierzalne Cele Jakościowe.   W centrum uwagi całego personelu Przychodni jest pacjent, jego uprawnienia i wymagania. Lekarze, pielęgniarki i pozostały personel realizują usługi zgodnie ze swoimi kompetencjami i uprawnieniami, wynikającymi z przepisów prawnych. Dotyczy to wszystkich procesów występujących w WSPL SPZOZ.  W trakcie realizacji usługi istnieje możliwość skierowania Pacjenta do innej jednostki lecznictwa medycznego, o ile ustalona forma pomocy medycznej przekracza możliwości, bądź kompetencje pracowników WSPL SPZOZ.