Standard organizacyjny teleporady udzielanej
w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej
SP ZOZ w Grudziądzu
- Świadczeniodawca dokonuje rejestracji poprzez system telefoniczny lub e-rejestrację poprzez stronę internetową WSPL SP ZOZ;
- Rejestratorki POZ ustalają termin udzielenia teleporady zgodnie z kolejnością zgłoszenia;
- Lekarz POZ kontaktuje się z pacjentem telefonicznie, w ustalonym terminie;
- Po trzykrotnej próbie dodzwonienia się jeśli pacjent nie odbierze telefonu, termin teleporady zostaje anulowany;
- W przypadku stwierdzenia przez lekarza podczas teleporady potrzeby bezpośredniego kontaktu z pacjentem, lekarz ustala formę realizacji świadczenia.
Instrukcja:
- sposób realizacji e-recepty – pacjent otrzymuje kod recepty podczas rozmowy telefonicznej z którym udaje się do apteki wraz z dokumentem tożsamości;
- sposób realizacji e-skierowania – pacjent otrzymuje kod e-skierowania
i z dokumentem tożsamości zgłasza się do rejestracji w każdej poradni na terenie całego kraju; - sposób realizacji e-zlecenia na wyroby medyczne – pacjent otrzymuje kod e-zlecenia i wraz z dokumentem tożsamości zgłasza się w sklepie z wyrobami medycznymi lub aptece;
- sposób realizacji zlecenia badań dodatkowych laboratoryjnych – pacjent otrzymuje kod e- skierowania i wraz z dokumentem tożsamości udaje się do laboratorium WSPL SP ZOZ, nie ma potrzeby sprawdzania telefonicznego, czy e-skierowanie jest w systemie WSPL SP ZOZ;
Zakładanie przez pacjenta Internetowego Konta Pacjenta:
Na stronie internetowej www.pacjent.gov.pl należy zalogować się za pomocą Profilu Zaufanego lub już utworzonym kontem Zintegrowanego Informatora Pacjenta (ZIP).